Странице

петак, 11. јул 2014.

Vatreni vege čili



Hela sam nešto da je ljuto i sa leblebijama, švrćkala se po netu i našla ovaj super fini vatreni čiči! Malo sam ga prilagodila sebi i dobila odličan obrok ili prilog, kako vam drago..

Sastojci:
1 glavica crnog luka 
2 češnja belog luka 
30 ml ulja 
1 veća paprika 
1 veća tikvica 
1 veći mesnati paradajz 
konzerva od 400 gr seckanog paradajza 
konzerva od 400 gr kuvanih leblebija 
konzerva od 400 gr kuvanog crvenog pasulja 
pola vezice peršuna 
kašika čili praha 
po 1/2 kašike sušenog bosiljka, mlevenog kima i origana 
po ukusu soli i bibera 
1/2 limuna

Priprema:


  • Crni luk sitno iseckati. Paprike i tikvice iseći na kockice. 
  • U sud sipati ulje, dodati luk, izgnječen beli luk, pa kad se malo proprži i ostalo seckano povrće. Prodinstati.


  • Paradajz iseckati na kockice, pa ga dodati u sud sa prodinstanim povrćem zajedno sa konzerviranim paradajzom. 
  • Izručiti u sud oceđene leblebije i pasulj. 


  • U jelo dodati suve začine, sitno iseckan peršun i sok od pola limuna. 
  • Čili pažljivo umešati, poklopiti i kuvati na laganoj vatri oko 45 minuta.


Servirati sa malo kisele pavlake i narendanog kačkavalja. Ako postite ili ste vegan, pavlaku i kačkavalj preskočite, ili koristite sojinu pavlaku i dimljeni rendani tofu kao što sam ja. Kome nije dovoljno ljuto može još da zaljuti tabaskom. Uz ovaj čili meni odlično idu tortilje i pivo, ili belo vino. Tortilje mogu i da se pune  čilijem, prilično je gust.